KUNDE
2Ø
SERVICE
VISUEL IDENTITET
WEBSITE
DIGITALT CONTENT
SALGSMATERIALE
Brandets logo er rent og enkelt, som hylder styrken i simpliciteten, og lader den enkelte beskuer danne egne historier.
Når typografiens snit anvendes korrekt, hjælper de med at styrke vores kommunikation, og guider læseren.
For at sikre en klar kommunikation har 2Ø-identiteten én stærk, identitetsskabende typografi, Bebas Neue Pro.
Bebas Neue Pro har mange typografiske vægte/snit, der fungerer som et kraftfuld værktøj til at opbygge stærke typografiske hierakier. Når de enkelte snit anvendes og kombineres korrekt, hjælper de med at styrke vores ord og kommunikation, og guider læseren.
Identitetsskabende grafiske elementer, der fanger
Foruden den fuldendte visuelle identitet med logo, farver, skrifttype, grafiske elementer og billedstil, har vi hjulpet 2Ø, med at designe tilhørende hjemmeside, der også udfolder identitetens elementer.
Derudover har vi også udarbejdet en SoMe-strategi, som består af en guide til hvordan virksomheden får mest muligt ud af deres sociale medier.