KUNDE
DIVINE LIFE
SERVICE
VISUEL IDENTITET
WEBSITE
DIGITALT CONTENT
SALGSMATERIALE
Logoet udstråler både imødekommenhed og styrke i en fin balance, der bidrager med kant og personlighed.
“Vi er så glade for alt det, I har lavet for os.”
– Divine life
Identitetens primære logo er et håndtegnet navnetræk, der har fokus på at udforske kontraster. Logoet udstråler både imødekommenhed og styrke i en fin balance. Samtidig er det enkelt, men har små subtile detaljer, der bidrager med kant og personlighed. Udover navnetrækket består identiteten af et bomærke, der er skabt på baggrund af det tidligere logo. Bomærket viderefører dermed de eksisterende værdier, men har fået et nyt udtryk, der passer til identitetens samlede stilretning.
Hertil har vi udarbejdet seks illustrationer, som fortæller hvad de kan tilbyde; uddannelse, yoga, 1:1 sessions, retreats, emotional integration og meditation. Illustrationerne er også implementeret på deres hjemmeside med en uddybende tekst om, hvad de kan tilbyde.
En Some strategi består af en guide til hvordan de får mest muligt ud af deres sociale medier.
Foruden den visuelle identitet har vi hjulpet Divine Life, med at deisgne og lave en helt ny hjemmeside, der også udfolder identitetens elementer.
Derudover har vi også lavet en SoMe-strategi, som består af en guide til hvordan de får mest muligt ud af deres sociale medier.